Marketingowe gry HTML są jednym z bardzo skutecznych sposobów na promocję produktów i usług w Internecie. Są one projektowane w taki sposób, aby zachęcić użytkowników do interakcji i zapoznania się z marką. Gry te często zawierają elementy zabawy i rywalizacji, co zwiększa zaangażowanie i zainteresowanie użytkowników.
Gry HTML są łatwe w integracji z różnymi platformami, takimi jak strony internetowe, media społecznościowe, komunikatory (szczególnie popularnym komunikatorem pozwalającym na integrację z grami HTML jest Telegram) oraz portale dedykowane grom w HTML. Mogą one być dostosowywane do różnych celów marketingowych, takich jak budowanie świadomości marki, zwiększanie sprzedaży i zachęcanie do interakcji z klientami.
- Gry typu quiz, w których użytkownicy odpowiadają na pytania dotyczące produktów lub usług marki,
- Gry typu puzzle, w których użytkownicy muszą rozwiązać zagadki związane z marką,
- Gry przygodowe, w których użytkownicy muszą wykonać określone zadania, aby uzyskać nagrody,
- Gry zręcznościowe, w których użytkownicy muszą zdobyć określoną ilość punktów, aby wygrać nagrody.
Przykładowe realizacje
Gra stworzona i skierowana do pracowników firmy Netia z okazji 20 lat istnienia firmy. Zadaniem gracza było zdmuchnięcie wszystkich świeczek na torcie. Wbrew pozorom, zadanie wcale nie było takie łatwe 🙂
Dla jednej z galerii handlowych stworzyliśmy cykl gier w stylu retro, nawiązujących do największych przebojów lat 80-tych. Klienci zdobywali punkty, które były dodawane do systemu lojalnościowego – Sezam.
Gra zręcznościowa promująca markę oraz kryptowaluty UltiArea. Gracze z TOP10 otrzymali atrakcyjne nagrody.