O nas.

E4games Studio to nie tylko gry na zamówienie. To przede wszystkim kreatywny, zgrany i świetnie współpracujący ze sobą zespół: programistów, ilustratorów, animatorów i specjalistów od marketingu wirusowego. Łączymy pasję i zabawę z prawie dwudziestoletnim doświadczeniem, w realizacji gier i aplikacji interaktywnych.

Dla nas praca to przede wszystkim doskonała zabawa. Realizujemy projekty z zakresu gier reklamowych, marketingowych, promocyjnych, edukacyjnych na platformę mobilną, desktopową, webową (HTML5) oraz na Nintendo Switch.

Nasze realizacje a szczególnie gry na zamówienie służyły promocji produktów i brandów między innymi takich firm jak: Winiary, Dialog, Netia, Chello, Wedel czy Jutrzenka.

Klientom oferujemy kompleksowe wsparcie na całym etapie realizacji projektu: począwszy od przygotowania koncepcji marketingowej, przez szczegółowy scenariusz, kreację, aż do oddania gotowego produktu.

Zapraszamy do kontaktu z nami, jeśli poszukujesz doświadczonego, kreatywnego i otwartego na nowe wyzwania zespołu.

Zespół

marcin1

Marcin

Project Manager/Programista

Od 20 lat w branży IT i nowych mediach. Współpracował z największymi agencjami interaktywnymi w Polsce. Tworzył gry marketingowe dla takich firm jak: UPC, Chello, Winiary, Jutrzenka, Dialog, Wedel.

grzes

Grzegorz

Programista

Doskonale zna C# oraz Lua. Wolny czas spędza na macie, trenując judo. Jego spokój i opanowanie jest dla nas niedoścignionym wzorem :).

grafik

EWA

Art Director

Czuwa nad wizualną i artystyczną oprawą wszystkich naszych projektów. Wolne chwile spędza wysoko, wysoko npm lub kilka metrów pod wodą. Góry i nurkowanie to jej kolejna pasja.

maciek

Maciek

Programista i dźwiękowiec

Mało jest chyba takich osób które posiadają jednocześnie talent muzyczny i programistyczny. Maciek radzi sobie doskonale zarówno z klawiaturą swojego notebooka jak i syntezatora Yamaha.

Platformy docelowe

Tworzymy gry na następujące platformy: Web, Android, IOS, Windows, Facebook, MacOS, Nitendo Switch

Gry na zamówienie

Dedykowane gry na zamówienie tworzymy już od 2000 roku, kiedy to powstawały przy użyciu bardzo popularnego wówczas narzędzia, o nazwie Macromedia Flash. Gry i aplikacje interaktywne tworzone przy pomocy tego narzędzia oraz języka programowania o nazwie Action Script, można było uruchamiać między innymi w przeglądarce komputera. Duża popularność i niski próg wejścia w tą technologię, przyczyniły się do bardzo szybkiego rozwoju gier internetowych, które okazały się wprost stworzone do celów marketingowych i promocyjnych. W związku z tym powstało wiele portali internetowych, które agregowały różne gry i animacje Flash, dając ich twórcom możliwość zarabiania, czy to poprzez wyświetlane reklamy czy płatne dostępy.